Klachtenprocedure Jumpstart 040

Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over Jumpstart 040.
Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over hoe je behandeld bent door Jumpstart 040. Het kan ook zijn dat je het niet eens bent met de werkwijze van Jumpstart 040.

Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om je klacht kenbaar te maken. Je kunt altijd iemand van Jumpstart 040 aanspreken en je beklag doen. We zullen je klacht altijd serieus nemen. Mocht het niet veilig voelen om rechtstreeks je klacht in te dienen, dan is het mogelijk om dit via je begeleiding te doen.

Jumpstart 040 is aangesloten bij de ZorgCoöperatie Brabant (ZCB), wij maken als zodanig ook gebruik van het aanbod van de ZCB bij klachten. De klager kan, indien nodig, gebruik maken van de klachtenregeling.

Vanuit Jumpstart 040 vinden wij het belangrijk dat iedere deelnemer gehoord en gezien wordt en kan aangeven wat er niet goed gaat. Heb je een een klacht, maak dit dan zo snel mogelijk kenbaar. Vanuit Jumpstart 040 zullen wij hier zo spoedig mogelijk op reageren en zoeken naar een oplossing.